Splash!

De laatste paar dagen ben ik wat beginnen experimenteren met de camera en water.
Ik zou graag zo'n mooie foto's maken waarin je druppels water ziet vallen, 
of een streep water ziet vliegen.
De 'splash-fotografie' ofzoiets.


Ik heb alleen nog niet het juiste materiaal ter beschikking.
Wat moet ik nog hebben om écht goeie foto's te kunnen nemen:
Een flits(en) op afstandsbediening
rechthoekig aquarium
klein kinderzwembadje
statieven voor de flitsen
statief om wit papier omhoog te hangen
een draad om de camera vanop afstand te laten trekken
...

Nog veel dus!

Maar ik heb toch al wat geprobeerd met hetgeen ik in huis vond.
De douche, de lichtbak, een broedlamp, een kleine glazen ovenschotel, ...

Zo kwam ik tot enkele redelijk gelukte foto's.

Hier zijn de beste van de eerste keer, in de douche :)




 En dan komen nu de foto's van vandaag met behulp van de lichtbak, een broedlamp en wat speelgoedjes.
De eerste drie hier vind ik de beste.








Nu nog wat sparen etc. om eventueel wat extra materiaal aan te schaffen!

Of...
Als iemand z'n aquarium niet meer nodig heeft...? :-)

Reacties